Penternak Baka Ayam Siam.Contact 0192910776

Monday, December 6, 2010

Sparing Time !!




5 comments:

  1. wan rajin betoi sparing ayam...baguih jugak dapat kawan2 tengok...wan rajin ka pi bon?

    ReplyDelete
  2. cuba tgk tarikh kat atas tu..6/12/2010..sya pencen sabung ayam 14 tahun yg lalu..yg buat blog ni pun anak..kira bapak borek anak rintik la ni..cuma bela n sparring utk tgk mainan n jual pd yg berkenan.hobi yg dtgkan duit..lepas duit jagung jadi le.

    ReplyDelete
  3. Oo maaf...saya x perasan tarikh tu tahun lepas dah setahun...maaf boleh saya tanya x, wan tu anak ka bapak yang dah pencen 14 tahun yang lalu? kalau dah 14 tahun yang lalu...OTAI ni.. sekarang umuq dah berapa?

    ReplyDelete
  4. la ni umur dah masuk 46..laga aym sejak umur 14 gak..kebetulan lak ngan no 14 ni..hehe..kelek aym gi bon kecik..blakang umah otai kat area bahau..tangkap aym org tua bwk gi main..aym tak cuci pun.mase tu main tj ori..collect duit ngan kwn2 sekolah.

    ReplyDelete
  5. hehe..seronok dengaq cerita wan ni...teringat dulu2 nak main ayam...himpun duit sekolah nak beli ayam...beli ayam kena tipu..ayam bacul...masa tu umuq dalam 10-11 tahun...bila pak ngah saya tengoq...dia kesian panggil pi umah...ajaq macamna nak tengoq ayam..dan nak kenai ayam(masih x pandai2 hingga sekarang)semangat ni buat saya nak jadi veterinaq...lepas tu ayah saya pindah pi taiping...kat sana saya bawak minat ni...saya pi belajaq tengoq ayam dengan sorang otai..dia kuat isap curut cap teko..hehe. Pi bon dengan dia...cari ayam dengan dia, banyak jugak masa abih dengan dia. Lepas tu mai belajaq kat K.L...orang bawak baju nak masuk belajaq..kita bawak ayam dalam beg...simpan buat teman nak belajaq. kerja jumpak ramai otai2 kat sini yang main ayam kat bon...saya dah x pi bon..

    ReplyDelete